Godinne - Les Mazures 86 km - Reisverslag uit Les Mazures, Frankrijk van Jan Versluis - WaarBenJij.nu Godinne - Les Mazures 86 km - Reisverslag uit Les Mazures, Frankrijk van Jan Versluis - WaarBenJij.nu

Godinne - Les Mazures 86 km

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jan

28 Juli 2009 | Frankrijk, Les Mazures

Vanmorgen langs de Maas na Dinand gefiets, om te kijke voor een fietswinkel, rijd ik voor Dinand weer een lekke band stukkie ijzer. Dan nog zoeken naar een fietswinkel lopend, vraag ik aan een voorbijganger op m`n beste frans "monsieur store a`velo" (fietswinkel) zegt die beste man, "Nou jochie vraag maar aan de bakker want ik weet het niet" zei deze Utrechter. Maar na even zoeken vond ik er een waar ik een paar bandjes kon kopen.

Toen weer een berg bergbeklommen, en toen weer langs de Maas verder, waar ik ook even pauze had genomen.

Dan van Revin waar ik ook weer een aardig bergie op moest naar Les Mazures, waar ik nu op de camping sta naast een Nederlandse fietster, die richting familie bezoek gaat in Frankrijk.

Ooievaar (tot Morgen)

• 28 Juli 2009 - 20:06

Jeannet En Frans:

Ha die Jan,nou wat een pech zeg met al die lekke banden(band is pneu-voor de volgende keer,wat we niet hopen!)Maar je schiet al lekker op,rustig aan he,denk om je leeftijd(grapje!!)We blijven je volgen.groeten uit Gildehaus.

• 28 Juli 2009 - 21:57

Kees Van Dam:

Hee Jan, ouwe globetrotter,

Vette pech zeg, die lekke banden. Hopelijk waren dat de laatste lekke banden voor deze reis.
    Ik zal voor je bidden, maar met m'n zwarte zieltje weet ik niet of dat veel zal helpen....!

Voorlopig zullen wij je reisverslagen moeten missen, want we gaan nu zelf op vakantie.
    We wensen je mooi weer en veel plezier!!

Groetjes van je zus en van:
    Kees van Dam.

• 29 Juli 2009 - 17:05

Zoon Frank:

Het is maar goed dat je dynamo niet op elektricteit gaat anders had je daar ook nog om moeten vragen.. Zonder Tom en mij had dat helemaal een drama geworden.

Je bent al lekker op weg. Hopelijk houd de rest het heel tot in Spanje.

Groeten vanuit Langeraar.