Los Arcos - Najera 62km - Reisverslag uit Nájera, Spanje van Jan Versluis - WaarBenJij.nu Los Arcos - Najera 62km - Reisverslag uit Nájera, Spanje van Jan Versluis - WaarBenJij.nu

Los Arcos - Najera 62km

Door: Jan Versluis

Blijf op de hoogte en volg Jan

15 Augustus 2009 | Spanje, Nájera

Gisterenavond nog even het dorp willen bezoeken, maar het was hier te gezellig. De antwerepse dames kwamen even gezellig praten. 's Nachts was het zeer warm in de slaapzak, tot 3.30 was er veel lawaai in het dorp. Lag tussen 2 spaanse schonen in, wel afzonderelijke bedden, maar toch. Na vanmorgen afscheid genomen te hebben van de Antwerepse dames, gaan fietsen richting Logrono waar ik even moest pinnen. Ik had nog maar 4 euro op zak en daar kom je niet ver mee. 3 of 4 banken geprobeerd maar het lukte niet. Toen de hulplijnen ingeschakeld. Eerst Frank gebeld en toen Tom. Tom was thuis dus hij heeft ING gebeld waar ze het handige advies gaven om: "Net zo lang door te zoeken tot die het wel doet." Zo slim ben ik zelf ook wel en bij de Santander bank kon ik uiteindelijk pinnen. Hier is heel veel tijd in gaan zitten en doordat het hier ook heel warm is besloot ik na 62 km op de camping te gaan staan. Ik sta nu in Najera op de camping en zit inmiddels over de 2000 km. Morgen probeer ik de achterstand weer goed te maken.

• 15 Augustus 2009 - 21:23

Loek En Trudy:

Hoi Jan,
    Ik begrijp best dat ze die bankdirecteuren een gouden handdruk geven als ze weggaan. Man zo'n advies, daar heb je wat aan!!!
    Trudy

• 16 Augustus 2009 - 09:34

Joop En A3:

Hoi Jan
    Eindelijk een berichtje op deze site.
    Al de verslagen gelezen,
    en we vragen ons af wat je nieuwe beroep wordt.
    Burgemeester,bankdirecteur of dokter,of toch gewoon bij TWI.
    ZO te zien kom je wel rond bij TWI om volgend jaar deze rit weer te doen.
    Maar wat een moet om iedere dag weer op de fiets te klimmen en het vol te houden.
    Heel veel sterkte
    Joop en A3

• 16 Augustus 2009 - 10:49

Jeannet En Frans:

Hoi Jan,
    Even een reaktie vanuit Gildehaus,waar je verslagen met bewondering worden gelezen. Frans heeft net zijn rondje Nederland afgemaakt,maar dat is voor jou een peuleschil.
    Maar ja, Frans is ook nog geen pensionado en moet morgen gewoon weer werken.Wij wensen je nog even sterkte voor de laatste kilometers en mocht je bergafwaarts gaan....flink remmen dan geniet je er het langst van! Groetjes!!!!!!