Estepar-Calzadilla de la Cueza 95 km - Reisverslag uit Calzadilla de la Cueza, Spanje van Jan Versluis - WaarBenJij.nu Estepar-Calzadilla de la Cueza 95 km - Reisverslag uit Calzadilla de la Cueza, Spanje van Jan Versluis - WaarBenJij.nu

Estepar-Calzadilla de la Cueza 95 km

Door: Jan Versluis

Blijf op de hoogte en volg Jan

17 Augustus 2009 | Spanje, Calzadilla de la Cueza

Na het ontbijt, wat niet veel voorstelde, 1 koffie + 1 broodje, maar mij hoor je niet klagen voor deze prijs, ging ik naar de hoogvlakte van Spanje, "De Meseta"; waar je kilometers niemand ziet, alleen werd ik een keer voorbij gereden door een jongen uit Vlissingen, waar ik later, in Castrojeriz, een colaatje mee heb gedronken. In Fromista heb ik een kleine siesta gehouden en even met een 6-tal Italianen gebrabbeld, die wilden zaterdag al in Santiago zijn, maar zij hadden bijna geen bepakking bij zich en sliepen in hotels. Daarna in Carrion gestopt, een leuk plaatsje, waar ik eerst wilde overnachten, maar het was nog te vroeg.Toen moest ik een uur over een eindeloze weg, waar het even flink ging waaien. Zit nu in een hostal, waar ik ben wezen eten met 3 nederlanders en 3 duitsers.Ik moet nu nog 429 km; tot nu toe heb ik 2246 km op m'n teller staan.

• 17 Augustus 2009 - 20:39

Loek En Trudy:

Hey Jan,
    Jeetje spreek jij ook al italiaans???
    Nu nog 1 nachtje en dan......
    Even volhouden nog eind in zicht.
    Trudy

• 18 Augustus 2009 - 04:51

Henk En Tineke:

Hallo Jan,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Je schiet lekker op. Volgens ons red jij het op je gemakkie om 24 augustus a.s. in Santiago te zijn.
    Groetjes,
    Henk en Tineke

• 18 Augustus 2009 - 14:15

Het Thuisfront:

Ook van ons hier natuurlijk van harte gefeliciteerd en neem er na je dagje fietsen, want dat moet natuurlijk gewoon doorgaan, een lekkere borrel op. Proost

• 18 Augustus 2009 - 14:32

Krijn En Agaath:

Van harte gefeliciteerd Jan. Vandaag niet alleen fietsen, maar ook een beetje je verjaardag vieren!
    Met plezier hebben we je verslag tot zover gelezen. De laatste loodjes, maar we rekenen er op dat je het op tijd gaat halen.
    Nog veel fietsplezier voor de laatste dagen.
    Toch knap voor z'n ouwe futterrrrrrrrrr.

• 18 Augustus 2009 - 18:11

Jeannet En Frans:

Ha die Jan, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je hebt bijna je doel bereikt,petje af.
    Maar je weet het...
    de laatste loodjes!
    Wel vinden wij dat je vanavond een pilsje verdiend hebt,dus proost!!