Malcesine - Bardolino (41km) - Reisverslag uit Bardolino, Italië van Jan Versluis - WaarBenJij.nu Malcesine - Bardolino (41km) - Reisverslag uit Bardolino, Italië van Jan Versluis - WaarBenJij.nu

Malcesine - Bardolino (41km)

Door: Jan Versluis

Blijf op de hoogte en volg Jan

28 Juli 2011 | Italië, Bardolino

Het feit dat we de laatste dagen meer dan 100km per dag hadden gefietst gaf ons vandaag de kans om er een halve snipperdag van te maken. De vlooienbak had een bed dat toch redelijk comfortabel was, dus was het pas 8.00 voordat we wakker werden, daarna werd er op het gemak genoten van een ontbijtje en maakten wij ons langzaam klaar die paar kilometers die ons vandaag te wachtten stond. Het was een heel mooi stuk langs het Gardameer waarna we al na 41km Camping Cisano San Vito opzochten in Bardolino.

Op deze camping zijn (zoon) Tom en Kim aan het genieten van hun vakantie met Agatha’s caravan. Toen we de camping op kwamen fietsen hoorden we al vrij snel; “Hé Jan!”. Het bleken Tom en Ellis te zijn die net gingen uitchecken van de camping na een weekje bij Tom en Kim te hebben gelogeerd. Zij zouden terug vliegen naar Nederland terwijl wij hun plaats innamen. Na Tom en Ellis uitgezwaaid te hebben, hebben wij ons kamp opgeslagen naast de caravan.

Tom en Kim bleken een mooi plekje te hebben bemachtigd met uitzicht op het Gardameer. Het goede nieuws voor het thuisfront is ook dat we hebben geconstateerd dat:
• De Caravan heel is gebleven
• Tom een verleerd huisman is
• Kim ook goed bezig is.
Wij hebben dus niets te klagen en er wordt goed voor ons gezorgd. Jesse heeft nog even het water van het Gardameer getest op duik en zwemkwaliteit terwijl wij van de zon genoten.
’s Avonds stond er een barbecue op het menu terwijl het koude bier ook al klaar stond.

We zitten momenteel zeer goed op schema en voor 11 Augustus in Rome komen zal geen probleem zijn. Daardoor kan een halve snipperdag als deze er ook wel af, en als er zo goed voor je gezorgd wordt dan moet je het er ook gewoon van nemen……

Tot morgen.

• 29 Juli 2011 - 06:59

Henk En Tineke:

Hoi Jan, Bram en Jesse, wat lekker dat er zo goed voor jullie gezorgd wordt. Zo te lezen hebben jullie nu goed weer en wat is het fijn om zo maar een halve snipperdag te hebben. Wij wensen jullie verder een goede fietstocht naar Rome met mooi weer!

• 31 Juli 2011 - 11:02

Trudy Van Kessel:

Hoi Jan, B en J,

Wat lees ik nu...????
    Agatha's caravan??? Ze heeft toch meer dan ik dacht!!!!!!!!!

Lat je maar flink verwennen door Tom en Kim. Want die zijn natuurlijk reuze blij hun pappie weer te zien!

Het is toch jammer dat wij elkaar missen in Rome.
    Wij hadden jullie graag onthaald.
    En .....Blijven trappen want Rome komt in zicht,
    Groetjes Trudy