Verjaardag - Reisverslag uit Belorado, Spanje van Jan Versluis - WaarBenJij.nu Verjaardag - Reisverslag uit Belorado, Spanje van Jan Versluis - WaarBenJij.nu

Verjaardag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jan

19 Augustus 2007 | Spanje, Belorado

Allereerst bedankt voor alle reacties voor mijn verjaardag. Dat geeft een goed gevoel.
Het hostal waar ik sliep was ongeveer 300 m van het restaurant waar ik mijn kamer boekte. Toen ik om 8.30 aankwam was alles nog op slot. Ik ben iets verderop 2 koffie wezen drinken en 2 broodjes gegeten, kostte me 5 euro, dat zijn nog eens prijzen. Om 9.00 uur was die tent open, ik heb betaald en mijn fiets gepakt en ben weer gaan rijden. Je fietst hier nagenoeg langs de grote weg waar je wel een aparte strook hebt. Ook moet je af en toe van de grote weg af om een stempel te halen en dan kom je door hele leuke dorpjes. Vooral Los Arcos was een mooie oude plaats. Op een gegeven moment kwam ik op het loperspad, zo´n 10 km. Dan ben je blij dat je goede banden hebt, het is goed uitkijken. Er zijn toch wel veel lopers. Camping gevonden in Logrono, dit is wel goed zoeken want er staat een bord bij de camping.
Alfonso uit Milaan stond naast me met een tentje. Hij ging tapas eten in Logorno. Vind je het goed als ik mee ga zei ik. Toen zijn we eerst tapas gaan eten en een paar biertjes wezen drinken. Bij het afrekenen zei hij dit is voor je verjaardag. Daarna zijn we nog naar een restaurant gegaan en hebben we daar lekker gegeten. Toen heb ik maar betaald. Dit is toch wel een speciale verjaardag.
Het is een hele mooie stad. Het werd gisteravond een beetje laat en vanmorgen was het pas 10 uur toen ik ging fietsen. In St. Domingo stond een houten hokje waar je een stempel kon halen. Daar stonden 2 amerikaanse broers. Where you from vroegen ze. Hun grandfather heet Vandenberg. Heb je zin om mee te gaan eten vroegen ze. Ben gezellig met de broers gaan eten, die ene kon aardig spaans. Ze hadden geen menukaart en wordt er dan maar wijs uit. Ik zit nu in een refugio in Belorado ongeveer 50 km voor Burgos.

  • 19 Augustus 2007 - 21:41

    Wil:

    Hee Jan,

    Ik heb met je te doen, wat heb je jezelf toch aangedaan om in die heuvels te gaan zwoegen. houd je taai enne veel liefs!!!

  • 19 Augustus 2007 - 22:26

    De Laplander:

    Toen Alfonso uit Milaan zei:
    "Dit is voor je verjaardag";
    had je toen dat "hoedje" (gevouwen van een ouwe krant) op je hoofd staan????
    (óf hingen de verjaardags-ballonnen nog aan je fiets.....?????)

    Houd je taai Jan!

    Ik vind het een Mega-prestatie!

    P.S.: Waar blijven je foto's ???

    Afz.: Kees van Dam

  • 20 Augustus 2007 - 12:23

    Heidi En Herman Duiv:

    Hoi Jan,

    Doorgaan en vooral doorgaan.....

    Achteraf nog gefeliciteerd met je verjaardag.

    Ik dacht dat je maar tot in Frankrijk wide gaan, maar nu zit je al in Spanje.

    Lof minimaal 1 kilo.

    Veeel plezier en tot ziens

  • 20 Augustus 2007 - 15:06

    ANS EN TINUS:

    Hallo Jan nog gefeliciteerd met je verjaardag,staan we zaterdag met een mooi kado(rollater)voor de deur komt agaat en zegt Jan is effe een rondje gaan fietsen maar ik weet niet wanneer hij thuis komt.Want hij is een pelgrims tocht aan het doen hij zit nu in Spanje.Ans zegt nog als hij naar Kevelaar moet zit hij ook een eind uit de slinger.We zagen je ook op de foto in zo n zwart pak is dat het oude zwempak van meester Hoogenboom(1951)staat je goedik wil hem ook wel eens passen.Nou Jan we hopen dat je weer gauw thuis mag komen want onze kelen en die van andere beginnen aardig uit te drogen. Groetjes Ans en Tinus.

  • 20 Augustus 2007 - 16:06

    Fatima, Cor En Bram:

    Nog van harte. Je verjaardag is al geweest maar zoals het gezegd wordt beter laat dan nooit.
    Toen ik het hoorde dat jij op de fiets foetsie was, was ik heel verbaasd over maar een ding wil ik toch kwijt en dat is dat we heel trots op je zijn.
    Zo te lezen, verveel je je niet.
    Je komt natuurlijk allerlei mensen tegen.
    A.s. donderdag vliegen we naar Madeira.
    Zondag, 26 aug, zullen we met mijn broer 1.500m zwemmen, een parcours in Funchal genoemd naar mijn vader.
    Je hoort het hoe het verlopen is.
    Opnieuw geen kermis dit jaar, vinden we ook niet erg.
    We zien het wel wanneer je terugkomt.
    Door rustig aan en geniet elke dag.
    De groetjes "oud gebouw"
    Fatima, Cor en Bram

  • 20 Augustus 2007 - 18:27

    Jan:

    beste Tinus jij ben een beetje te dik voor dat pak eerst ook zo n stukje fietsen dan past hij misschien

  • 20 Augustus 2007 - 19:11

    Loek En Trudy:

    Hoi Jan,
    Allemachtig wat een prachtig sportfiguur heb je gekregen.
    Agaat aan Sonja en jij op de fiets?
    Nu nog maar een paar kilometertjes.
    Loek en Trudy

  • 20 Augustus 2007 - 19:30

    Co:

    mooie foto's jan
    nog gefeliciteerd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan

Met de fiets naar Santiago De Compastela,

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 176671

Voorgaande reizen:

20 Juli 2018 - 17 Augustus 2018

Tot Langres en Terug

05 Juli 2017 - 12 Augustus 2017

Langeraar- Santiago de Compostela

15 Juli 2016 - 31 Juli 2016

Langeraar - Regensburg

05 Juli 2015 - 31 Juli 2015

Langeraar - Regensburg - Langeraar

26 Maart 2015 - 29 Maart 2015

Rondje IJsselmeer

03 Augustus 2014 - 17 Augustus 2014

Rondje Luxemburg

01 Juni 2013 - 27 Juli 2013

Langeraar - Santiago de Compostela

18 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Langeraar-Barcelona

05 April 2012 - 30 April 2012

Australie

13 Juli 2011 - 11 Augustus 2011

Langeraar - Rome

19 Juli 2010 - 21 Augustus 2010

Langeraar-El Puerto de Santa Maria

26 Juli 2009 - 28 Augustus 2009

Santiago de Compostela

Landen bezocht: