Pamplona - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Jan Versluis - WaarBenJij.nu Pamplona - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Jan Versluis - WaarBenJij.nu

Pamplona

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jan

17 Augustus 2007 | Spanje, Pamplona

Gisterochtend een beetje druilerig weer, even inkopen gedaan en bij het kantoor van St. Jacob een stempelkaart gekocht. Het bleef druilerig weer met van die laaghangende wolken. Heb besloten om nog een dag in St. Pied de Port te blijven. Leen en Ria weer ontmoet, die stonden ook op de camping.

Vandaag moest de Alto Ibaneta beklommen worden. Een klim van 16 km oplopend tot 9%. Aan Leen en Ria gevraagd of ze mijn bagage mee wilden nemen naar boven. In Roncevalles staat het refugio waar ze 2 weken verblijven. Dat was geen punt. In Arneguy op 7 km van de klim zaten zij op een terrasje en toen ik voorbijfietste riepen zij: Jan koffie!. Zonder bagage was het aardig te doen. Bij Roncevalles mijn spullen weer op de fiets gedaan en weer afscheid genomen van deze schatten van mensen. Ik zit nu in een Hostal in Pamplona en het is nog ongeveer 860 km naar Santiago.

• 17 Augustus 2007 - 20:27

Trudy En Loek:

Hoi Jan,
    Het gaat lekker zo he!
    Maar wat ik van de week bedacht: Ik lees nergens iets over zadelpijn, hoe zit dat??
    Houd je het lekker vet bij de billetjes??
    Enne alvast gefeliciteerd.
    Wij nemen er zelf thuis wel een borrel op.
    Succes met die laaatste paar kilometers.
    Loek en Trudy

• 17 Augustus 2007 - 22:49

De Laplander:

Lieve Jan (slijm, slijm, slijm),

(De muziek moet je er maar bij-denken):

Lang zal die leven,
    lang zal die leven,
    lang zal die leven in de gloria,
    in de glo-ri-aaah,
    in de glo-ri-aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
    Hiep, hiep, hoera !!!!!!! (3x)!

Hartelijk GEFELICITEERD met je verjaardag !!!

Maarre.... je kunt 'em wel smeren op je verjaardag, toch drink ik maar een (??) biertje op je verjaardag. Proost!

De rekening daarvan krijg je wel als je terugkomt.

De stand tot nu toe:
    1 zoen voor Agatha (is gratis),
    3 kopjes koffie a € 2,00 per stuk,
    1 gebakje a € 2,75
    6 flesjes Heineken a € 2,20 per stuk,
    16 glazen Spa-blauw (nee hé, niet van mij, die zijn voor Wil) a € 1,80 per stuk,
    1 "bessen met Spa-rood" (is ook voor Wil) a € 3,60.
    1 "plankje" Franse kaas (was over de datum dus die kost niks).

Je ziet, de kosten vallen mee, maar we willen je niet op onkosten jagen, dan kun je tenminste onderweg nog een keer een hotelletje nemen in plaats van dat KUT-tentje.

Maak er een mooie dag van, niet teveel drinken (dat doe ik wel op je verjaardag (hik) enne..... ga fietsen met een versierde fiets vol met slingers ballonnen, enzovoorts, vouw van een ouwe krant een "feest-hoedje", zet dat op,
    en je krijgt gegarandeerd wel ergens een fles wijn of zo van één of andere gek.

Groet (hik) van:
    Kees van Dam én van z'n meissie.

• 18 Augustus 2007 - 09:50

Jeannet En Frans:

Hoi Jan, Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal 60 jaar en dan je mid-lifecrises vieren met een fietstochtje! Misschien denk je als ik het niet vier is het vast niet zo,maar beste Jan als je nog zo sportief bent en de vrouwen onderweg kunt verleiden valt het allemaal nog wel mee.
    We hadden een origineel verjaardagskado bedacht Een echte fanclub voor Jan Versluis.
    Maar... we hebben nog geen leden gevonden helaas.
    Maar.... met deze prestatie zijn wij in iedergeval echte Jan Versluis fans geworden!!!!

We proosten vanavond op je goede aankomst en je verjaardag,sterkte met de laatste loodjes!!!

• 18 Augustus 2007 - 10:45

Hans En Sam:

jan van harte gefeliciteerd met je verjaardag ook sam brult uit de keuken zeg maardat hij een grote jongen mag worden fijne fietsverjaardag en neem er maar eentje van me dus tot gauw met je rozenkransje uit spanje

• 18 Augustus 2007 - 11:17

Agatha:

Ik ben dan wel niet de eerste om je te feliciteren zoals je ziet,maar dat weerhoudt mij er niet van om je toch nog te feliciteren met je 60-ste verjaardag en natuurlijk een dikke zoen. Prettige dag verder, neem er nog eentje en je hoort nog van mij.

• 18 Augustus 2007 - 18:31

Joop EnA3:

Jan van harte gefeliciteerd van ons.
    Wij missen je verjaardag wel,met al de vakantie verhalen,maar we zijn ontzetend trots op je,wat een doorzetter ben je.Joop heb al een bierrtje genomen op je verjaardag .

Joop enA3

• 24 Augustus 2007 - 19:08

VAN HAMEREN:

Hoi ik hoorde van Wil dat je aan het fietsen was!!!!
    Goeie genade hele prestatie voor een ouwe man hahah GRAPJE.
    Nee hoor veel bewondering ervoor,ik hoop dat je veilig en wel aankomt.
    Veel groetjes en een dikke kus van
    VANHAMEREN
    Jan en Jeannet vd Berg